WE GAAN VOOR KWALITEIT

Verantwoordelijkheid

WE ZIJN OPLOSSEND GERICHT

Creatief

WE HEBBEN KENNIS VAN ZAKEN

Kwaliteit

Ons team

Met ons team staan wij 24 uur per dag zeven dagen in de week voor u klaar.

Filip van ’t Hof
Filip van ’t HofGrondlegger en Directie
Filip is de technische know how. Zijn jaren lange ervaring op divers technisch niveau helpen u aan out of the box oplossingen.
Nel van ’t Hof
Nel van ’t HofDirectie en administratie
Nel vormt de vaste basis samen met Filip. Ze regelt de planning en verzorgt de facturatie. Daarnaast is Nel een commerciële netwerker.
Ruud Heus
Ruud HeusCommercie
Ruud behartigt alle commerciële belangen van de firma als het gaat om verkoop, verhuur, (onderhouds) projecten e.d.
Bram van ’t Hof
Bram van ’t HofChef werkplaats
Bram stuurt de monteurs aan en zorgt voor de planning van al de reparaties aan eigen machinepark en reparaties voor derde.

In 1997 besloot Filip van ’t Hof het heft in eigen hand te nemen. Het waren zware tijden en bij het bedrijf waar hij toen werkt, was geen werk meer voor hem.

Vastberaden werd een servicebus aangeschaft om reparatie en onderhoud op locatie te kunnen verrichten. Zo is het ontstaan dat er al snel de vraag binnen kwam voor een veegmachine. Nee roepen was geen optie voor Filip en zo is Van ’t Hof verder uitgegroeid tot wat het nu is. Meer dan 20 jaar verder hebben een verhuurvloot van ongeveer 55 machines en zijn we totaal uitgegroeid tot 15 werknemers bestaande uit machinisten, monteurs en constructie bankwerkers.

Daarnaast hebben we ook diversen specialisten in huis die perfect technische problemen kunnen oplossen.  Zo is er een allround team ontstaan dat van laag tot hoog in de organisatie op diversen disciplines zijn in te zetten. Stuk voor stuk enthousiaste en kundige medewerkers die graag een stapje harder willen lopen voor ons relaties. Dit geeft een echt ‘WIJ gevoel’ wat past bij de familie dit bedrijf heeft opgericht. Kortom ons hele team gaat voor die tevreden klant aangezien die ook degene zijn die bij Van ’t Hof en dus ook bij onze medewerkers zorgt dat het licht blijft branden. Daar zijn we met elkaar trots op.

We hebben een platte organisatie, buiten het feit dat een ieder bereid is zijn handen vuil te maken zijn er maar drie aanspreekpunten binnen de firma die alles voor u kunnen regelen. Een werkplaats chef voor alle reparatie en onderhoud, een commercieel verantwoordelijke voor alle verkoop, verhuur of contracten en een administratieve verantwoordelijke voor alle planning  aan boord. Dit maakt het voor u makkelijk en wordt u niet een aantal keren doorverbonden. Een ieder die de telefoon aanneemt kan voor u schakelen.  Dit geeft korte lijnen en snelheid naar buiten toe.

In de begin jaren werkte Nel van ’t Hof de vrouw van Filip, wat op de achtergrond mee als het gaat om de boekhouding en planning.

Naar mate de kinderen groter en ouder werden kwam Nel steeds vaker op het bedrijf en kreeg zo hier wat meer een moeder rol. Zo zijn er genoeg jonge jongens vanaf school met een werk en leerproces bij ons komen werken en hebben we op zien groeien tot volwaardige krachten met een leuk gezin. Nu ook de kinderen wat meer binnen het bedrijf gaan betekenen maakt dit het nog meer een gezellig familiebedrijf.